KalózTeknős kalandok

2018.15.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. április 15. - PirateTurtle

A héten kicsit más a beosztásom, mint máskor. Részben betagozódom a délutáni edzéseknél az ifjú kajakos hölgyekhez, a többi ifjú kenussal egyetemben (akik nem mentek edzőtáborban). Valamint egyedül csinálom az előírt napi feladataimat délelőttönként. Edzőm az ifjúsági olimpia játékok utolsó kvalifikációján van Barcelonában Balázzsal keddtől, ez ennek az oka röviden.

Hétfő: Reggel egyénileg kondizok négy gyakorlatból csinálok tíz kört 30%-on ez a direktíva. Legutolsó körben addig nyújtom az ismétléseket, amíg csak bírom, csak hogy érezzem a törődést. Utána 10percig plank variációkkal szórakoztatom magamat. Hosszan nyújtok majd egy órát és hengerezek. Délután „kisírom” a futást a kajakosokkal, ez közel 4 kilométer. Hetek óta először futottam, „csak úgy” edzésileg. Utána a kenuban sprintelgetek a szélben Balázzsal együtt. Majd átvesszük ismét miként kéne a különböző irányú szélben viselkednem és eveznem szakszerűen.30831507_2204581856222582_562665808_n.jpg

Kedd: Egyedül megyek vízre tíz db 300m az adagom a délelőttre. A legvégén érzem a legjobbnak, hogy összeállna, pedig fáradok rendesen, ahogy halad előre az idő. Utána nyújtás és hengerezés teljesen egyedül az egész vízitelep az enyém. Délután két db két ezer métert megyünk időre kajakos lányok és kibővült kenus brigád együtt. Első körben belekeveredek  a sekély iszapos részbe tol ki a szél, lapát fenn akad, a végén biztatnak ez szuper jól esik kicsit próbálom még jobban oda tenni neki. Második kör idővesztős forduló végén már nem vagyok olyan jó vízfogásban, dinamikában, mégis két ugyanolyan idő jön össze a végén, eddig legjobb időim valaha. Ez-az! Levezetésnek fél óra kondizás utána jutalmul nyújtással zárunk.

Szerda: Magányosan 500-300-100 háromszor. Ezt sem csináltam még előtte. Az 500m-ek nagyon megviselnek, a 300-ak kezelhetőek szinte végig (ezt is „élvezem” legjobban, nem véletlenül) a 100-asoknak meg miután már elrajtolok, utazó sebesség elérve szinte vége is. Második 300-at megbeszéljük Ákossal, ez  nagyon hasznos, ugye én nem látom magamat kívülről. Sokat fordulgatok, vissza evezgetek fel-le, a végére olyan szinten szívott le ez az aktív sprintelgetés, mint még kb. soha semmi a vízen eddig. A teniszem sajnos elmaradt. Délután egy hosszú egyenletes evezés van soron. Csóka sziget megkerülésével fordítanak vissza. Én élvezem nagyon ezen hosszabb utakat is, mit nekem a táv, vagy az, hogy lassabban haladok.30184693_2204582039555897_286357551_n.jpg

Csütörtök: Ismét egyénileg kondizok hat darab gyakorlatot választok magamnak tíz körben. Az ismétlés számokat kicsit túl mértem, de a súlyok nem  valami magas %-on vannak- végül is senki se szedné le rólam, ha úgy lenne- a hetedik körben tudom már, hogy pikk-pakk végig megy ez. Utána 10 perc plankolás változatok „kiszállónak”, majd nyújtás  és  hengerezés. Délután kicsivel több mint fél óra kondizás  van soron, hat gyakorlat hat percig 20mp-enkénti munkával adott ismétlésszámon csoportosan. Ezek utána megyünk vízre én 8km felett  vagyok a végére amikor visszatérek.

Péntek: Egyénileg megyek kenuzni a két nappal ezelőtti hosszabb utat tűzöm ki célul ismét a Csóka szigettel. Közben volt edzőtársam egy madár aki, vagy érdeklődött, vagy megzavartam tevékenységébe folyamatosan előőrsként repülte az utamat mintegy másfél két kilométeren keresztül. Az időm lényegében ugyanolyan, nincs eltérés, persze jobb lett volna egy jobbat menni. Délután szintén egyénileg „kitalálok” valamit, legyen egy pár kör a Szúnyog sziget körül, utolsó körnél a visszafordítót megoldom egyszeri jobb oldali evező használattal, valamint érzem az erőt még több körre is akár (most hárommal megelégszem), az élet apró örömei.mate_terepfutas_gyorujbarat_35.jpg

Szombat: 7km terepfutás Győrújbaráton, részletes beszámoló biztosan lesz.

Vasárnap: Pihenőnap. De nagyon bennem van a vágy egy biciklizésre is.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr9613835830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.