KalózTeknős kalandok

2018.47.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. december 12. - PirateTurtle

Hétfő: Először kondizok nagyon rég óta ismét. Az ,hogy egyedül vagyok minden az enyém különösen feldob. Végre csinálok mellhez-húzást és minden mi jót kilenc gyakorlat nem tudom hány sorozat fér bele. Nem nagy súlyokkal, kezdettnek jónak tűnt.

Kedd:Ismét egyedül támadok a kondiban egy hasonló nap de más gyakorlatokkal.

Este újra úszni megyek sok idő után ismét Külön foglalkoznak velem. Tibortól kapok egy béka-talpat minél jobban ráérezzek mindegyik nemben a lábtempóra. Így gyakorlom főleg a gyors lábtempót.

Szerda: Ugyanaz mit azt megelőzően,a kondiban  de végre van társaságom, még ha kis időre is.

rosie-kerr-780185-unsplash.jpg

Utána délután megyek teniszre. Jól sikerül. Próbálok mindent egyre jobban mennek a dolgok, nincs lazsálás.

Csütörtök:  Első találkozásom az ergóméterrel ,mint parakenu-t próbáljuk szimulálni  témában. Egy sima kajak-ergó, no de milyen lapáttal?  Nincs nekem megfelelő méretű lapáthosszat lefedő lapát. Úgyhogy izzadok első két- három sorozat után láthatóan kész vagyok gyorsan.

Ömlik rólam patakokban a víz, vörös a fejem(látom tükörben,egyébként is érzem), fogy a levegő, kész végem. A fő rész tizenegyszer három percek első másfél perc erős, második része könnyed közte rövid szünetek. Ötödik-hatodik sorozatra kapok egy kisebb nyelet, és az ellenállás is lejjebb kerül. Mint kiderült majdnem végig duplán kaptam az „ívet” a nagyobb ellenállás, plusz nagyobb lapát által. Végére elég normális pulzussal tudom le a 11.-ik sorozatot és tudom a légzésemet is rendezni.

Este ismét úszás gyakorlása következik. Mindegyik úszásnem sorra kerül egymás után. Mellen minél több siklás, jobb lábtempó a célom . Gyorson át vesszük a bal oldali levegő vételt meglepődök megy egyből,ez is mondom királyság eddig ilyet se tudtam még. Háttal meg csak barátkozok még messziről, kimérten néha egy-egy hossz erejéig . Végére jól leszív közel 70 perc főleg koncentrációban.

Péntek: Ismét ergó. Újabb konstrukció nyéllel, lapáttal. Nem rossz sokkal jobb mint egy nappal előtte, de még mindig kicsit  hosszú. Nem baj ma ezt kell szeretni. Ezzel kell csinálni bemelegítő rész után a fő rész nyolc darab fél perc gyors majd fél perc lassabb. Mindez négyszer ismétlődik ez a teljes nyolc perc köztük rövid szünetek. Már jobb volt mint egy nappal előtte, de még nem az igazi nagyon új nekem ez az ergó téma.

Szombat-Vasárnap: pihenőnapok

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr9614474470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.