KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.21.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. május 26. - PirateTurtle

Hétfő: Marcellel megyek párost túra kajakban nem mintha lenne ellene bármi ellenvetésem, akkor csináljuk. Először én ülök hátul próbálom lekövetni mi a helyzet elég jól megy ez. Utána cserélünk próbálok kormányozni, de ez nem nagyon jön össze. Rajtam van a protézisem, de egy műanyag sok éves, nem sajnálom, bármi is lesz. Teljesen belekavarodok, ütközésig megyünk kb. parttól partig jó most túlzok, de szinte igen. Pont mintha szlalomoznánk. A végére eléggé bebátorodok és élvezem is. Másik úgy érzem, mintha nem is lenne jobb kezem, pedig jobb kezes vagyok, de bal oldalon evezek kenuba. Egyszerűen hihetetlen, meg kell állnunk. Ennyire nem lehetek hurka-gyurka….

33598387_2252764408070993_5445483533021741056_n.jpg

Kedd: Nem sikerül összehozni a kajakot aznapra. Aztán elmegyek egy teniszre. Előtte szóban konzultálok edzőmmel erről-arról mit, hogy kéne csinálni pontosan a jövőben. Mindent ki kell jól találni, ami nem egyszerű. Másokkal is beszélek, most sokat teszem ezt,mert ez megnyugtat, más nem átbeszéljük a kihívásaimat, nekem segít rendszerezni átlátni jobban a dolgokat. Teniszen elég jól megy minden, nagyon jól kikapcsol csak úgy, mint ahogy mindig. Nem érdekelnek a hibák és eléggé elmerülök benne. Végre nem agresszor tenisz van már, hanem próbálom jól csinálni. Fonák ma nem nagyon magas minőségben sikerül egyébként vállalható volt.

Szerda: Délelőtt ismét párosba körözünk kajakban rendületlen, egyre jobb a kormányzás bár én ezt nem hiszem nagyon el még magamról. Nekem főleg hátul kéne lennem, hogy jobban rögzüljenek a dolgok, de kormányzás fontos lenne, minél előbb meglegyen számomra.

33540682_2252764671404300_3344142024352727040_n.jpg

Délután egyest megyek egy minimál kört kormányzok,extra zavar ,hogy mindenhova kilengek miközben löködöm. Ez ilyen. Kikötéskor sikerül belefordulnom a stégnél mert lent hagytam a lapátom, figyelmetlen voltam ez van. Víz jó volt, protézis bírja az úszást, úgyhogy ezen is túl vagyunk már. Kiúsztam, de többit hátra hagytam vízen. Utána egyből visszaszállok, egy ugyanilyen körre, ami nagyon jó döntés és még gyakorlom a kikötést extra. Körülöttünk próbálgatnak a kislányok új hajókat folyamat fordulnak befele a vízbe,ez nyugtalanít és felkavar meg a tömeg is. Abbahagyjuk.

Kenu végre! Csupán át kell cipelnem a holtágba meg vissza. Egy bemelegítő, egy időre és egy levezető 2000m időm 4mp-el rosszabb, mint a legjobbam akkor még jól állok viszonylag erőnlétben nem estem össze, ez remek.

Csütörtök: Semmi nem akar összejönni, minden zavar a víz, a lapát,a stég, emberek, minden! Próbálok pár dolgot a stégnél a kajakban, de inkább hagyjuk aznapra. Ezt most jobb nem erőltetni abbahagyjuk. Gyorsan elfelejteni, néha ilyen is van! Hiába motivál és viccelődik Barnabás a sebességgel, meg ,hogy minden könnyebb lesz, ha gyorsabban csinálom, sajnos ez még nem opció.

Péntek: Esik, mi mégis miután kikukáztunk egy hosszú ujjút nekem vízre megyünk párosban, csak egy trikóban jöttem. Elég jól megy eső, ide vagy oda. Kenusokon keresztül megyünk, kapom a zrikát „Dobod el!” az edzőjüktől. Ők így „támogatnak” , tudom csak szeretetből teszik.

Aztán átvesszük és technikázunk az evezésen szárazföldön,mik a hibák mit kéne  jobban csinálnom, mi nem jó. Mennyire kenusan keresem a vizet előre hajolva, nem forgok el oldalasan törzsből ilyesmik.

Délután erőből közepes százalékon van egy elég brutális kondi sor amit egyedül pörgetek végig háromszor,főleg saját testsúlyos gyakorlatokkal,eléggé bedurranok végére. Érzem erőt, de ez remek, ez is volt a cél!Aztán nyújtás hengerezés végezetül.

33593305_2252764931404274_8785453967309012992_n.jpg

Szombat: Pihenőnap.

Vasárnap:Verseny! 5km holtágban maraton magyar master bajnokság keretén belül kenuval. Beszámoló várható.

Kajak: Sokszor elbizonytalanodom, nap mint nap minek kell ez nekem.?! De vannak jó momentumaim is, amikor elég jól megy, néha meg semmi sem akar működni, node ez már ismerős,volt ilyen….. Kettőt előre egyet vissza, ezt is mondhatnám. Kormányzásba léptünk előre bőven, protézissal is megy, de még közel sem tökéletes és gördülékeny az egész. Evezésnek meg  nagyon sok minden híja van még technikailag, de majd idővel. Rajta vagyok az úton és majd egyesbe is csak-csak egyre több megy majd át, idővel ebben biztos vagyok. Mindenki biztat és támogató, tudják nem egyszerű, nem könnyű,de idővel, és sok türelemmel „Menni fog az!”.

Kenu: Nagyon hiányzik! Heti két alkalom nem elég nekem. Nem csak érzelmileg, fizikálisan is szükségem van rá, hogy rendszeresen evezzek. Megmaradjon az állóképességem, fizikumom hozzá ahhoz, hogy vízen legyek minél többet remélhetőleg a jövőben is. Jövő héttől vissza állok annyi edzésre vízire amennyire csak tudok kenuval, kajakkal meg egy az egyben délelőttre próbáljuk időzíteni a tanulós edzéseket a jövőben ez a terv.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr3014004644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása