KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

A Teknős érmei- harmadik rész

2019-es év érmei

2020. december 27. - PirateTurtle

2019 és év érmei. Nézzük csak szépen sorban. Először márciusban sikerült magunkat rávenni Sanyival ,hogy ismét elmenjünk a tatbányai farkasvölgyi hajtásra. Akkori épp protézis és tok probléma mizériájával küzdöttem. Mégis saras tavaszi márciusi időben sikerült egy korosztályos harmadik helyezéssel zárni a legrövidebb 5,5 km-es távot, míg neki összejött ugyanebben a kategóriában egy második hely. Hatalmas siker volt nekem, hogy együtt lehettünk dobogón az épek között. Majd az eredményhirdetésnél Lamatsch János egyik régi kupáit felajánlva kaptam meg én is egyet közülük,különdíjként. Majd személyesen elmondta, hogy ezt anno Németországban nyerte egykoron.

1_2.jpg

Ezt követte ismételten egy közép hosszú 7 kilométeres terepfutás a gerecsei tavaszi terepfutás tekintetében. Nagyon szenvedtem akkor meleggel és elemekkel. Befutóérem pedig nekem nagyon tetszetősnek hat a fa faragásával.

4_3.jpg

 

A több éve kergetett Spartan Sprintem végre összejött. Előző események meg miért nem azoknak meg mind meg van oka és története. Röviden hatalmas az érem meg minden tartozéka, önvédelmi szempontjai sem utolsóak.

5_2.jpg

Aztán egy érem az leső rangsorolóról Szolnokról , ha jól emlékszem,ekkor még valahogyan kölcsön hajóval mentem egy 200m-t egy outrigerrel,szintén nem volt  mindez olyan egyszerű.

7_2.jpg

 

Végül Fadd-Domboriban maraton-magyar bajnokság para szekciójában szintén outrigerrel homorítottam szeptemberben, egy jó kis tömegrajtos versenyen első hellyel.Külön érdekessége az éremnek, hogy nekünk ez magyar bajnoki címet jelentett az érem meg szalagozása tekintetében ez nem egyértelműen derül ki csak én tudom, mert emlékszem rá, hogy ez volt.(Rendezőknek ilyen érme volt már csak.)

6.jpg

 

Ezt megfejelve ebben az évben kaptam a klubtól is éves teljesítményemért egy kis szimbólumot a kupa tekintetében.

2_1.jpg

 

Mindent összevetve kevés eseményen indultam, mind terepfutás, akadályverseny tekintetében, mind a para-sport tekintetében. Mivel igyekeztem építeni magamat mind minőségben és tapasztaltban más-más sportokban és hajókban,útkeresős év volt csakúgy, mint a futó protézistok cseréjével terepfutásilag. Lehetőségekhez képest és mozgás-teremhez képest ezek voltak a maximumok. Inkább minőségibb események kerültek túlsúlyba , mint a para-sport és az hobby tevékenységekben egyaránt.

3_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr916358716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása