KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

A Teknős érmei negyedik rész

2020-as év érmei

2020. december 30. - PirateTurtle

Következzék 2020 az érmek és kupákat szemügyre véve egy visszatekintés formájában. Először is a Méhecske alapítvány evezős ergo-s versenyén mérettettem meg februárban. Ami nekem egy teljesen új dolog volt versenyzés szempontjából. Végül egy kategória második hellyel sikerült abszolválnom a versenyt.

1_3.jpg

Azt hiszem másfél hét sem telhetett el, amikor február 22-én már a harmincadik evezős országos ergométeres bajnokságon találtam magam Székesfehérváron. Sikerült itt is egy kategória második hellyel gazdagodnom. Ahol az érem mellett begyűjtöttem még egy kupát is. Külön emlékezetes volt ,hogy mindez a magyar para-sport napján február 22.-én történt. Úgyhogy nem is lehetett volna jobban „megünnepelni”, mint egy éles versenyeseménnyel.

2_2.jpg

66.jpg

Ezután, mint mindenkinek így nekem is mindent sokszor újra és újra kellet terveznem edzés és versenyzést tekintve is az év során. Mivel semmilyen esemény nem volt, vagy nem akkor, amikor tervezték megtartani csak kérdések maradtak mindenkiben. Aztán elkezdtem improvizálni és az amatőr, hobby sport megmérettetéseit kutatni.

Mindezek után egy nagyon régi vágyam vált valóra a hegyi kerékpáros bakonyi teljesítmény túra sikeres befejezésével. Szuper környezet fantasztikus terepen, nagyon sok eltévedéssel meg őrült nagy adrenalin bombával gazdagodtam nyár közepén a melegben a Bakonyi-kalandoknak köszönhetően ismét.

3_2.jpg

Szeptember elején újráztam ebben a témakörben, csak akkor már a Balaton-felvidék volt a terep egy újabb hegyi-kerékpáros teljesítménytúrának. Itt már sokkal jobban ment a tájékozódás és terep kiszámíthatatlanságának elfogadása részemről. Nagyon élvezetes futam volt, külön emlékezetes volt a szép kerámia érem erről az alkalomról.

4_4.jpg

Hazafelé megszületett a gondolata az újabb terep-fél-maratonnak, de ne rohanjunk ennyire még előre. Közben október elején még elindultam a maraton magyar bajnokságon para-kenuba. Sikerült első helyen zárni és egy jó élménnyel letudni a kajak-kenus versenyzést,kemény két versennyel mi nekem adatott 2020-ban. Külön öröm nekem, hogy  a Győr címeres medálból már van arany-érmem is.

5_3.jpg

Végül, de egyáltalán közel sem utolsó sorban, november elején sikerült minden szempontból sikerrel venni a Bakony- félmaratont. Nem csak egy sima teljesítéssel, de maximális egyéni cél 3órán belül célba érni is összejött. Ezért is meg a közös élményekkel Sanyival elsősorban . Kitüntetett helye lesz ennek a z éremnek a többi között. Megszokott jó minőségű kecses kerámia éremnek.

6_1.jpg

Mindent összevetve nem lehetek közel sem elégedetlen új sportágak kerültek fel repertoáromba. Valamint az amatőr szabadidős versenyekben is nagyin komolyan sikerült előrelépegetni minden tekintetben. Szerintem érmek események és élmények tekintetében is sikerült a maximumot kihozni ebből a nagyon kurta-furcsán alakult naptári évből is.

8_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr4816364302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása