KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.35.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. november 20. - PirateTurtle
  1. hét:

Hétfő: Délelőtt megyek vízre többiek mást mennek én nekem három 200m-em van soron a csatornában. Előtte tisztességgel bemelegítek. Aztán hadd szóljon , ami a csövön kifér, nem nagyon fogom vissza magam. Eléggé belemegyek, ahogyan csak bírok remélem jó lesz ez így. Legvégén még technikám és csapásaim igazításra kerülnek sorra edzőileg is. Közben az idő remek semmi nem zavar meg. Legvégén levezetek. (Aztán ahogyan azóta alakult a sorsom, akkor voltam utoljára Győrben vízen.)

Délután minimális súllyal fekve-nyomok és mellhez-húzok semmi komolyabb megerőltető mutatvány. Felpakolom a hajót és másnap megyek Szolnokra a többiekkel az országos bajnokságra.

Kedd: Elutazok többiekkel Szolnokra. Egyből összeteszem a hajót ismét. Aztán hadd szóljon. Megyek egy jobban felfedezős kört. Legutóbb mikor itt voltam bementem letoltam futamot és jöttem is ki. Semmi romantikázás, nézelődés  vagy bambulda. Úgyhogy most mindent bepótolok, semmi nyomás megyek egy kört egy óra kb. Semmi megvadulás vagy be- , és rámenetel, csak szokjuk a körülményeket és a vizet.

john-silliman-115522-unsplash.jpg

Szerda: Nagyon nehezen veszem rá magam bármire is. Eléggé semmilyen hangulatom lett és rám is rám telepszik a többiek hozzáállása, nincsenek extrán felvillanyozódva. Szezon vége meg senki nem kívánja sehova se , de hát ez van. Végül megyek a  délutáni napsütésben egy nagy kört , és  ahogyan fordulok meg már csinálom a megőrülést a felgyorsítást és a gyors csapásokat nulláról elindulásokat stb.. Aztán mára legyen elég ennyi.

Csütörtök: Délelőtt mentem egy sokkal fókuszáltabb hasonló kört, mint tegnap is, csak ,hogy lenyugodjak és tudjam minden rendben lesz bármi lesz széllel,időjárással, ne töprengjek rajta addig se, míg várakozok a délutánra és, hogy elérkezzen a futamom. Végig nagyszerű idő volt nem volt gond ezekkel a tényezőkkel egyáltalán.

Délután volt a futamom, lesz róla poszt és részletezés, hogyan éltem meg és mi történt pontosan.

Aztán úgy alakultak a dolgok ,hogy október 20-áig nem is volt edzésem és vízen se voltam, de ez nem lesz részletezve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr214383682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása