KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

Farkasvölgyi hajtás 5,5 km -Tatabánya,2019.03.03.

avagy utolsókból lesznek az elsők

2019. március 07. - PirateTurtle

Ismét a Farkasvölgyi hajtás és Tatabánya volt a cél számunkra Sanyival vasárnap délelőtt . Idén az idő nem hó és jég formájában köszöntött minket ez már biztatóbb volt. Ezért azon tanakodtunk oda-úton ,hogy maximum mennyire lehet sáros és kihívásokkal teli a terep ilyenkor.

Mind a ketten nem igen futottunk mostanában .Sanyi sérülés után inkább pihent egy kicsit azóta visszaállt már a futásokra. Én pedig Bakony fél-maraton( 2018-november) óta nem erőltettem a futást egyáltalán ,hogy mi ennek az oka arról részletesen lesz egy külön poszt jövő héten, amit már megírtam ,de gyorsan gondoltam ,most a friss élmény és arról a beszámoló érdekesebb lehet mindenkinek.

54279580_1593331140769807_7388785745734926336_o.jpg

Furán vártuk mind a ketten tehát ,hogy ismét terepen futhassunk egy esemény során,aminek a helyszínét bár ismertük, most más arcát mutatta nekünk a természet. Győrbe találkoztunk és robogtunk a kocsival ketten jó hangulatú beszélgetéssel tel az oda-utunk. különösebb célunk nem volt megfogalmazva ,mire számítunk. Egy volt a lényeg egy pozitív élménnyel gazdagítsuk a futás számát ezzel az eseménnyel.

Gyorsan megérkeztünk beneveztünk helyszínen még kicsit öltözködtünk közös fotó szokásos, vissza rajt-cél zónához. Visszafogottan melegítgetünk a többiekkel, nézzük közbe más táv és gyerekek rajtjait. Aztán eljön a 10:20- perc és elrajtol az 55 km-es és a 11 km-es táv is egyszerre. Jobb a békesség alapon ,most csak a rövidebb távot vállaltuk mind a ketten a tavalyi 11km és két körhöz képest.

Viccesen megjegyeztem Sanyinak oda-úton ,hogy akkor cél a dobogó végig az élen és a célban találkozunk. Én most nem azzal rendszerrel futok ,mint ezt megelőzően. Újra régi DVS,tehát dinamikus vákuum rendszer alatt csak kicserélem a lábfejet a lábtokja alatt pár csavar ki és be csavarásával. De erről részletesen a jövő heti posztban írok úgyis. Röviden úgy futottam ismét a challengerre(futó,aktív-sport) lábfejjel mint 2018 április 7 előtt is.

53341325_1593330934103161_71426972579790848_o.jpg

Elrajtolunk. Gyorsan hagyom a mezőnyt ,hogy haladjanak el előttem egyből miközben egy kis kaptatóval kezd a tisztásról kivezető szakasz után,aztán kis erdei utakon haladunk tova majd egy gyors kanyar váltás jobbra és kezdődik az emelkedő.

53600204_1593329804103274_3371392737147355136_n.jpg

Innentől több domb és levelekkel borított vastag aljnövényzetes út keresés következett. Kezdett kicsit ereszkedtünk  terepileg és kiértünk ismét egy jó kis futható erdei útra,hol sikerült az én órám szerint egy hatszáz méter pluszt beletenni. Mikor majdnem megérkeztem a célba fordultam meg a hölggyel, akivel közösen haladtunk idáig. Aztán újra meg lett az út. Sunyin növekszik folyamatosan a terep magasságot illetően,és az eltévedés is eléggé kedvem vette, nem mintha nem lenne jól ki szalagozva. Aztán még följebb és beljebb kerülünk az erdőbe. Aztán néhány meredek ereszkedés és újabb dombok ismét neki eredek a futásnak is az aktívabb túrázásból aztán megint fölfele egy picit és megérkeztünk a völgybe.

Most nincsen hó vagy porhó de van helyette aljnövényzet és lehullott levelek amik nehezítik a kis sziklák vagy nagyobbak elkerülését. Ne ,hogy belerúgjak vagy csúszkáljak rajtuk jobban ezért sokkal jobban próbálok rájuk figyelni és koncentrálni. Aztán ismét felfelé kaptatók és jön egy fordító és tudom ,hogy a legmagasabb ponton vagyok,innen már „csak” le kell jutni. Akkor nyomjuk is meg neki. Egyre jobban gyorsulok középen az erdei út vájatban haladok.

53465069_1593330067436581_3042191826145509376_o.jpg

Aztán egyre jobban érek ki az erdőből utolsó ellenőrzőpont is letudva. Most kell nagyon figyelni itt estem tavaly mindkét körben többször is. Kiér az út az erdőből mezők mellet lehet hasítani neki lefelé igaz én ezt is csak módjával teszem még jobban próbálok figyelni  esést elkerülendően. Még egy pár domb felfelé újabb lefelé meredek szakaszok és kicsit erdő széle aztán jöhet a célba érkezés. Idő nem igazán érdekel azért jó lett volna egy órán belül lenni így hatvanhárom perc környékén vagyok.

Leadom chipet. Frissítek és Sanyival beszélgetünk. Azért álldogálni hideg van mennénk már. Hozza szendvicseit. Eredményhirdetés következik. Tömöm a fejem éppen, amikor mondják kapok egy külön díjat, gyors nyelés, rendezem magam mosolygás, átveszem.

53012133_1370155393127039_884999202709438464_o.jpg

Folytatom tovább az evést ismét szólítanak!Az  5,5 táv 35 és 50 közti korosztályába harmadik vagyok,szendvics fele megy megint a melegítő zsebébe. Ráadásul Sanyi a második. Királyság! Mi természetesen egyik klubhoz sem tartozunk terepfutásilag. Úgyhogy extrán nagyokat kacagunk hazafelé a dolgokon. Nagyon köszönöm a különdíjat is, bár nem a külön elismerésekért csinálom a terepfutást, de jól esik. Nekem már az is nagyszerű dolog , hogy futhatok másokkal terepen és elfogadnak teljes mértékben bárhova is megyek. Külön köszönet  a szervezőknek remek élmény volt!  Jövőre biztosan ismét jövünk!

53695329_1593331587436429_2960231416207507456_o.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr7914675788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása