KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

Szigetközi tekergések

avagy egy Győr -Mosonmagyaróvár retour kétkeréken

2018. március 30. - PirateTurtle

Mivel nem tudtam elmenni a vértesbe futni vasárnap a lábsérülésem miatt, ezért ki kellett találnom valamit helyette. Nehogy már mozgás nélkül teljen el a hétvége (szombaton reggel voltam kenuzni, de most ez tényleg zárójeles). Lementem a garázsba felfújtam a túrázós biciklim kerekét szombaton és már meg is volt a tervem vasárnapra, hogy elmegyek egyet tekeregni. Milyen idő lesz nem érdekel. Barátokkal lebeszélve a találkozó, több nem is kell nekem.

Szombati nap Edu barátommal töltöttem az estét, de nagyon „jól” viselkedtünk, beszélgettünk egy mélyen szántót, tervezgettünk, egy éjjel-nappali hamburger is belefért búcsúzóul. Éjszaka óra átállítás történt. Ennek ellenére reggel korán összepakoltam, beöltöztem és irány az út. Nyolc óra után pár perccel már a városban tekergek sehol senki. Végre ráérek a bicikli  útra innen lehet neki nyomatni éljen.mate_szigetkozi_bringazas_02.jpg

Sokszor bicajoztam már ezen a szigetközi bicikliúton. Nagyon szeretem és közel áll a szívemhez ez a terep, táj és  annak minden eleme. Nagy vágyam, hogy vízen is tehessek túrát a szigetközben majd amint lesz erre lehetőségem. Ide-oda váltogatok 6-8 percenként, hogy nagyon tudományosan pihenjek is, vagyis tartalékoljak 3-4 fokozat különbségekkel. Simán kitekerem a 20-24km per óra közötti átlagokat, szinte hasítok. Tudtam, vagyis reméltem, hogy alap állóképességem jobb lett ez így is van sorra hagyom el a településeket. Nem akarok gyorsabban menni ez az utazó sebesség nekem tökéletes meg kényelmes is, nagyon ráérősen bicózók alapból is, nem az a sietős alkat vagyok a nyeregben. Egyszer csak már megvan Ásványráró aztán Hédervár is kipipálva, Darnózseli után tudom sok lesz a táv ott kell megnyomni.mate_szigetkozi_bringazas_01.jpgmate_szigetkozi_bringazas_07.jpg

 

Kicsit próbálok növelni a tempón, lelkesedésem az egekben szárnyalok egyszer csak már Halászi könnyedén, mondom magamba vissza veszek, de már ott is vagyok Mosonmagyaróváron  közel két óra pár perc alatt, ami elég szuper idő. Innen célirányosan megyek női megérzéseket megszégyenítően döbbenek rá mikor kell a google maps-et használnom, mindig jókor teszem, mert valaki attól még férfi marad, hogy vesz vagy kér,és használ is segítséget a tájékozódásban.

Megérkeztem célállomásomhoz három gyermek jó-világ, nevetés, történetek, játékok hada fogadtak. Nagyon időben voltam azért ott maradtam ebédre meg a fánkra is főleg a Gru 3 végét nem tudtam már sajnos megvárni, mégis nagyszerű időt tölthettem el ami igazán feltöltött.

Elindulok mit sem sejtve kiérek a városból és máris ott van az ős ellenségem mindennek a megkeserítője teljes valójában és hatalmával velem szembe a szél! Nem elég ,hogy a vízen folyamatosan nap mint nap megküzdünk most itt is,fantasztikus. Legutóbbi bringázásomról novemberben is csak arra emlékszem, hogyan fújt át a szél végig, bőszen szentségelek magamban. Az időm nem olyan felvillanyozó közel sem, mint idefelé de hát le kell tudni, valahogyan a haza utat is.mate_szigetkozi_bringazas_03.jpg

Már nagyon várom, hogy Balázzsal szembe találkozzam. Megjön, nem vagyok már egyedül, már nem érdekel a rossz idő sem,semmi . Lő pár fotót,videót elvagyunk nagyon jól,leszámítva ,hogy össze fagyunk teljesen. Dunaszentpálnál megállunk frissítünk, belépünk a helyre konstatálom ,hogy én már itt is jártam ezt megelőzően, felmelegszünk.

Ez a hétvége most ilyenre sikerült, biztosan nem fog sokat állni a canga a garázsban. Néha kell ilyen is, hogy a barátokkal feltöltsön az ember, de azért közben csak beletettem kilencven kilométert,még ha bele sem szakadtam annyira,bár tény az időjárás visszafele nem volt kegyes hozzánk. Ismét csak azt mondhatom soha rosszabb vasárnapot! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr1113789190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása