KalózTeknős kalandok

2018.22.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. június 03. - PirateTurtle

Hétfő: Kajak reggel. Megyünk egy kis kört párossal utána evezni próbálok a stégnél egyesben. Ezután leveszem a protézist és a borulást gyakoroljuk serényen, kimenjen a feszület belőlem. Nagyon jó a víz, nem kell összeszednem a hajót se, végére a kikúszásban és úszásban fáradok le leginkább. Boglár mindig segítően érdeklődik, mit keresek a vízben már megint és megint. Kezdeti pánikot, döbbenetet mikor elmerül vízbe a fejem próbálom tanulni uralni.

Utána szárazföldön evezéstechnika ülök a zsámolyokon és plusz nehezítőt is teszünk bele, ilyen egyensúlyozós idomot ülök meg. Egyből cserélünk nehezebbre,már túl jól megy,de víz nélkül is igénybe vesz, ahogy egyensúlyozni próbálok akkor már legkevésbé sem figyelek a karjaimra mit is kéne csinálják velük,csak az egyensúlyra.

Kedd: Ismét kajak. Megyünk két kis kört párossal, próbálkozom mind kivitelezni a tanultakat evezés közben. Utána egyesben próbálok evezni, kikötni, korrigálni, ez megy jobban úgy érzem. Próbálok nem annyira befeszülni a dolgokon hanem lazábban, de nem olyan könnyű ez. Minden biztos ami biztos végén kétszer borulás gyakorlása következik, már engem borítanak. Most plusz technika szárazföldön elmaradt.

Délután kenuba megyek. Minden szinten diszkomfortosan és furán érzem magam. Nem találom magamat, minden zavar szél, ülésem, bizonytalankodom végig szinte, nem találom helyemet. Azért bele megyünk dolgokba végére megérkezek fejben és technikázunk miközben végig 300m folyás szerint lefele belehalva a feladatom.

Szerda: Délelőtt elmarad kajak. Délután 2000m időre kenuval. Bemelegítünk gyorsan, majd megyek előre elsőnek. Kicsit furán rajtolok, tolom neki, aztán meglepően jól tudok fordulni, de a végére kifulladok. Utána még egy sokkal jobb rajt forduló most nehézkes és végére hiába érzem lendületesebbnek nem jobb közel sem rosszabb mint előző. Megkímélve és a hétvégi verseny miatt nem kell még egyet mennem csak fel kell tennem a hajót vontára, és végeztem.

Csütörtök:  Hajnali kondi. 5db gyakorlat van 70%-on 8db ismétlés háromszor vagy egy helyen egymás után öt teljes kör fér bele, ha jól számoltam. Elég jól ment. Végén utolsó sorozta helyett  Dunába csobbanunk 10-12 percig hűsölgetünk.

Délután kajak. Egyből sikerül vizet fognom a testemmel ez második már a nap során, ilyen ez. Aztán visszaülök. Megmondja Marcell mi volt a hiba mit nem csinálok forgatásnál. Aztán újra és újra ellök visszamegyek. Hol gyorsabban, hol lassabban. Kezdeti szokásos feszület beremegés tova, jobban gyorsabban erősebben húzom mit kell. Közben csak úgy is mártózom egyet. Legvégén szárazföldi technika ismét, hogyan kéne forgatni tartás könyök mi egymások.

Kora este teniszezek. Próbálom tesztelni az új protézis tokomat mindenféle körülmények között. Nem egyszerű, de nem figyelek rá, mondjuk jó nehéz, most még. Nagyon jó hangulatban telik az edzés mindent visszaadok fonák tenyeres mindegy nekem . Végén vollé-t gyakoroljuk hálónál ,csinálok egypár bravúros visszaadást  félkézből, no meg szerencsével, ez jókedvvel és önbizalommal tölt el a végére.

Péntek: Utazunk Szegedre. Délután kimegyek a vízre végig gyakorlom amit kell. Gyorsulgatok 40-50 húzás tempósan sebességben, majd újra ez kis pihenőkkel megindulva lendületesen pár rajtot is beleteszek, csak ami jól esik, de élvezem is. Fél óránál nem maradok tovább iszonyat leszív a nap közel 40 percnél járok  mikor ki is jövök. Szét vet az energia, minden jó és remek ,idő extra meleg és így a víz is.

Szombat: Válogató Szegeden.

Vasárnap: Nem csinálok semmit, pihenőnap.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.