KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.23.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. június 10. - PirateTurtle

Hétfő: Délelőtt kajakkal kezdek. Egyből befordulok aztán ülök is vissza bele. Bemegyek a lapátért,kicsit lenyugszom megyek 4 kört kisebbet egyre bátrabb vagyok és bár néha fordulásnál egy oldalas és kenussá válok ,de ez még biztonság keresése ösztönből jön. Most léptem előre többet korrigáltam kikötöttem minden jól ment önbizalmam nőtt, ami meglévő akarthoz elengedhetetlen, hogy bátrabb legyek vízen idővel, valamint egyre többet messzebb a stégtől.

Délután kenu. Előtte elmegyek elviszem megragasztani  a lapátomat(az elforgó mankót) Pöcihez, valamint össze szerelem a hajómat újra. Edzésen egymáson vizeznek a többiek felváltva én meg megyek utánuk 7km a teljes adag. Utána 4 gyakorlat több körben még extra erősítünk.

Kedd: 6db gyakorlat 70%-on 10 körben az adagunk  hajnali kondiban. Mindenki becsülettel hajt. Utána csobbanás a stégnél. Én külön „kiképzésben” részesülök. Nem megyek át rajta, nagyon befeszülök a stégnél. Addig amíg nem lesz jobb vízben mozgásom , le vagyok állítva kajakozásról.

Délután rész-távozunk kenuval 5percek 2,5 percek és 1 percek többször egymás után. Nagyon kikészülök ,és alig bírom az iramot tartani ezt mind a csatornában folytatjuk oda vissza, teljesen leszív a menet a végére.

Szerda: Reggel stégnél  végzek különböző gyakorlatokat a vízben, mozogjak minél jobban könnyedebben, be ki szállás gyakorlás a vége felé. Én mindig akkor tudok kijönni, mikor nem kéne mikor meg kellene nem megy , vagy nem úgy ahogy kellene. „Pszichológiai eset vagyok”- de nem direkte csinálom, tényleg. Azért leszív a végére.

parakenu_06.jpg

Nyilatkozgatunk a tv-nek aztán evezek nekik vagy 2-3 kört a csatornába ,hogy felvegyék.

Délután 2000m időre. Esik eső ez nem derít fel, megint pár másodpercre vagyok a legjobbamtól, de nem akar jobb lenni. Második harmadik körben arányosan esik vissza időm, közben eső is egyre jobban húzza neki, nem mintha kifogást keresnék. Legvégén mindenki kijön partra más csoportok is, nagyon esik, plusz villámlik is.

Csütörtök: Megyek az újabb stéges mutatványomra. Kapom az utasítás, hogy hozzam a kajakot vízre megyünk Pöcivel. Elindulunk egyből befordulok kb.. Összeszedem magam valahogyan, nincs mese vissza szállok. Csinálok mindent amit mond ,vagyis próbálom. Kormányzást egyből megoldottuk egy  kötél trükkel, nincs rajtam protézis. Haladok végig, közben beszélgetünk nekem oldja ez a feszültségemet.  Extrán be vagyok feszülve, de közben egyedül megyek a csatornában, ami nagyon jó. Próbálok gyorsítani felemásan megy,de megy. Megnézzük oldalt milyen mély a csatorna lapáttal ilyenek. Aztán letámasztás lecsapás gyakorlása. Próbálja csinálni nekem a hullámot a motorossal, mindent lereagálok. Ez az, nem borulok be! Közben Biankáékat „fárasztjuk” . Hogyan is kéne forgatni pontosan a lapáttal?! A technikám közel sem tökéletes, még…de mégiscsak haladok. Végén dobálom el a lapátot magamtól és oda evezek hozzá kézzel. Kikötök valahogyan a másik oldalon (bal) alig tudok így kiszállni.  Nagyon sokat jelent ez a külön foglalkozás nekem, mintha téridőket léptem volna előre.  Aztán történtek még dolgok köztünk, ami nem publikus. Kajak most nem lesz egy darabig.

Délután 30kilóval 4percig fekve-nyomás háromszor próbáld megverni az előző darabszámot folyamatosan a cél. Majd legvégén csak simán a rúddal. Fura ez a terhelés, de megbirkózok vele. Nagyon erősek a kezdésim és az első perceim, aztán nagyon visszaesek és egyre kevesebb darabszám megy egy-egy újabb neki lendülésnél és közel sem folyamatosan. Mellhez-húzás kedvencem kimarad, most sajnos…

Péntek: Teniszen elpötyögök Ottó bával. Aztán eléggé belelendülök a háló a legnagyobb ellenfelem máma. Eléggé jónak érzem ,hogy odaérek a labdákra,de nem mindig van szerencsém . Legvégén szerválni próbálgatok felemás sikerrel.

Délután átmegyünk kenuzni holtágba.6 db 300m van a „menüben” csupán. Én imádok itt lenni, csak a hajót ne kéne átcipelni hozzá. Mindig plusz motiválja a teljesítményemet a holtág. Zazival és Leventével vagyok egy körben. Mindegyiket megnyerem ok , hogy ők 10-11 évesek , de meg kell vernem őket is,ha tudom . Időim 4mp-en belül vannak, háromszor mp-re ugyanazt az időt mentem. Ami vagy konstans nem jó, vagy most csak ennyi tudok. Érzetre egyre jobban érzem magam kenuban ismét.

Szombat: 300m-ek folyó lefelé. Evezősöknek versenye van. Átmegyünk holtágba. Ott 200m-eket vállalok. Gyűjtöm sorra a pályákat és gyorsítgatok, végére jó rendesen kifáradok benne. Bár egyedül nem vagyok olyan éles és  motivált, de azért megcsinálom végig becsülettel.

Vasárnap: Pihenőnap

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr1614038882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása