KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.29.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. július 26. - PirateTurtle

Hétfő: Délelőtt többiekkel egyetemben megyek a csatornában 6db ezer métert, fentről kezdjük, jó iramban feszesen. Viszonylag  gyorsan végzünk vele. Utána a Mester elküld három hét pihenőre. Pihenjek pár hetet. Közben csinálhatok, amit szeretnék ésszerű keretek között. Valamint heti kétszer egyénileg mehetek vízre kenuval, mikor kedvem úgy tartja.

Úgyhogy most három hétig nem lesz annyira eseménydús az edzéseim beszámolója, de azért megtartjuk az általános heti jelentéstételt.

Délután úszni megyek. Megcsinálom a mennyiséget, amit mindig szoktam és próbálom a szokásos dolgokat pluszban beleilleszteni továbbra is az úszásba.

Kedd: Úszással kezdek egyénileg délelőtt során, Viszonylag gyorsan megcsinálom mit szerettem volna, aztán indulok tovább.

Délután teniszezni megyek. Ami eltér az eddigiektől, hogy felvesznek és videóznak közben. Természetesen elered az eső, ne legyen olyan egyszerű. Behúzódunk előle majd újult erővel folytatjuk a labdák püfölését. Végig elmegy ahogyan próbálom minél jobb oldalamat mutatni ami még megnehezíti ,hogy függetlenítsem magam ezen körülménytől.

Szerda: Egy úszás, amihez kedvem van, vagy rá bírom venni magamat. A túl nagy szabadság is lehet probléma. Persze vannak ötleteim, de ha pihenésre küldtek csak nem mozgom túl magamat.

mourad-saadi-314319-unsplash.jpg

 

Aztán elmegyek evezni egyet teljes magányomban. Már éppen belemerülök az evezgetésbe. Hirtelen mégis lesz társaságom Dorina kenuval, Kitti kajakkal csatlakozik. Aztán tegyünk bele valami értelmet is megyünk egy-egy 500-300-200-m-t is. Minden alkalommal Kitti nyer,de azért próbálom tartani velük a lépést nem vagyok nagyon lemaradva, ami miatt is jó hangulatban fejezzük be ezt az evezést részemről.

Csütörtök:Ismételten egy úszás, az amivel nyitom a napomat. Teszem, amit tudok próbálkozom serényen majd egy óra , mint általában amit ott töltök.

Délután ismét egy tenisz aztán a felvételek második alkalma következik be. Most már nem nagyon zavar semmi. Nagyon jó hangulatba telik a tenisz is el végig. Iparkodom, ahogyan tőlem sikerül ismét. Aztán lövünk Ottó'bá-val is pár közös képet a végén. Ezúton is köszönet Balázsnak a videókért, fotózásért.

Péntek: Tényleg nem csináltam semmit. Pihenőnap.

Szombat: Elmentem a Bakonyba Porvára egy 20 kilométeres teljesítmény-túrára, hogy majd én azt pik-pakk lefutom terepen. Sikerült eltévednem. Plusz 7-8 km került bele majd 28 kilométernél fejeztem be így a végén. Majd lesz róla részletes beszámoló is. Szenvedtem, küzdöttem, valószínű itt kicsit túltoltam. Ez nem igazán illet bele a pihenésbe szerintem.

Vasárnap: Pihentem egész nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr1914144169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása