KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.34.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. november 18. - PirateTurtle

34.hét:

Hétfő: Nemzeti ünnep, úgyhogy én sem mozgok semmit.

Kedd: El kellett utaznom egész nap úton voltam hivatalos ügyintézés miatt.

Szerda: Kilenckor kezdünk. 300m –eket megyek a csatornában. Többieknek más az adagjuk. Nem valami fényes most sem a technikám. Eléggé lent vagyok kivitelezésben , vízfogásban , mellesleg visszatért klutyogásom is. Ezekre mind figyelnem kell ismét!

aaron-lee-378203-unsplash.jpg

Délután egyénileg kondizok többiek vízen vannak. Elején 50%-on mellhez-húzok fekve-nyomok és húzódzkodás fekvőtámasza kiegészítő 10-20 ismétlés számok között . Majd 70%-on a húzás nyomás és hátfeszítés és deadlift a kiegészítők 1-6 db számok közöttiek az ismétlés számok.

Csütörtök:  Délelőtt a holt-ágban megyek csupán 3db 200m-et. Hetek óta nem jártam erre, nem is vagyok valami jónak biztosan nem mondható. Először azt se tudom , hogy mi van el vagyok tévedve nálam szokásos állapot. Aztán másodszorra már csak-csak. Végül fogás váltás van egyre jobban megyek klutyogás is enyhülget.

Délután kondizunk felülés római padon deadlift hátfeszítés, kétkezes váll, mell tárogatás, bicepsz tricepsz fekve-nyomás és mellhez húzás 8db mindenhol 10 kör. Végére eléggé bekészülök. aztán majd izomlázam is lesz nem mintha szokott volna lenni.

Péntek: Délelőtt megyek vízre. Megyek egy csatorna tetejét bemelegítésként. Majd 3db 300m van soron. Más nem nagyon aktív rajtam kívül. Első jó szenvedősnek érzem. Másodikra sem változik ez sokat. Kilépőnek azért minden mindegy alapon mindent bele próbálok adni amim van. így fejezem be ezt az edzést.  

Szombat: Egyénileg megyek vízre. Irány a csatorna jó korán kint vagyok sehol senki ember fia nem is találkozom senkivel. Pár pecás és kutya sétáltató csupán akivel találkozom. 200m-eket gyakorlom egyénileg ez a feladatom.

Vasárnap: Pihenőnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr6114379996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása