KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.45. és 46. hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. november 28. - PirateTurtle
  1. és 46.hét:

Először október 20-án tíz órakor délelőtt újra vízre szállhattam. Jó sok nap telt el legutóbbi óta Szolnok óta. Meg egy teljesen új és más hajó. Fel voltam spanolva. Beszállok, van egy frankó lábtámaszomnál egy rögzítő,beálltjuk és nyomás neki. Semmi durvulás csak szokom a hajót és a környezetet.

Hétfő:Közben eltelt pár nap amíg ismét vízre szállhattam. Megbeszéltük miket kéne állítani hajón. Hol kéne ülnöm, ilyesmik Ezek korrigálásra kerülnek rövidesen. Megyek. Csak egy egyenletes menetet amit produkálok, néha próbálok bele gyorsítani mikor milyennek néz ,ki ,mennyire verem bele a lapátot az első rögzítő fémbe,de simán, állítani kell.

Kedd: Egyedül megyek. Ennyi!Szél hatalmas és cibál ,jó buta. Megnézem azért mennyi egy tíz kilométer,meddig és hova jutok. Ismerkedek továbbra hellyel jelzésekkel, hajóval.

Szerda:Állítás ülésen megtörténik, még mindig lehetne egy kicsit, állítani de idén már elég meg jó lesz az. De most már erőlködnöm kell ,hogy verjem a vasat elől lapáttal. Csinálom a gyorsításokat 25-30 csapásig ,próbálgatom hogyan megy. Egy biztos ez ismét gyorsabb és könnyebb hajó irányítást illetően, mint az előző.

45509172_486618985180320_7316534706369986560_n.jpg

Csütörtök: Ismét magányos harcosként tolom. Semmi szél először élvezem a helyzetet és már egyre több felpörgést kell bele vinnem a mutatványba, meg is teszem a gyorsításokat.

Péntek: 10 db 30 mp-et kell produkálnom maxon, megnézzük technikám hol milyen. Eléggé ki vagyok a vége felé, meg légzésbe szétesek közepén. Attila mondja pattogjon,mindig elől,hátul meg már szabadítsam is,szokásos hallottam már ez vagyok ezek a hibáim,de rajta leszek, vagyok folyamatosan ,hogy jobb legyen.

Hétfő: Katával egy időben megyünk vízre így végre van minimális társaságom is. Olyan tíz kilométer kb. az  egész napi adag visszafelé egy kilin belül kétszer kell belehúznom gyorsítva csapásilag és megőrülnöm.

Kedd: Szél ismét játékává tesz. No nem baj ,bírjuk mi ezt ,vagyis elfogadjuk a kihívást ,megyek egy egyenletest és utána örülök ,hogy most ennyivel letudtuk mai napot.

45484587_564234454013710_1164587924272971776_n.jpg

Szerda:A fordulómig egyenletesen evezek utána visszafelé 10db gyorsított csapásnöveléses szakasz kell, hogy meglegyen benne ismét . Meg is csinálom ,minden rendben.

Csütörtök: Ismét hatalmas szél fogad minket a hajógyárnál megfordítanak és irány a belváros felé, arra nem voltam még így a Tiszán ezért érdekes nekem ez a mai mutatvány csupán. Folyamatosan megy a gyorsítgatások, mint azt megelőzően is.

Péntek:Semmi flikk-flakk nincs benne egy egyenletesen kilenc kilométerrel zártam a hetet és a vízen való idényt is.

A jó és enyhe időnek is köszönhetően. Ez a két hét legalább több mint a semmi kicsit szoktam a körülményeket arra tökéletesen megfelelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr7814402322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása