KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.49.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2018. december 18. - PirateTurtle

Hétfő:  Egy egyéni kondival indítom a hetet. Kilenc gyakorlat van benne minden mi jó, 10 teljes kört csinálok belőle nem bonyolítom nagyon túl. Végére még társaságom is lesz.

Kedd: Gyakorlatokat illetően más de jellegében megegyező kondizás került kivitelezésre. Említésre méltó nem történt. Nehéz megtalálnom ebben a harci kedvem egyedül talán ennyi,csak.

Este úszáson közösen gyakorlunk Tiborral. Most a hypoxyás módozatban a mellel minél tovább meddig jutsz és ,hogy tudsz gazdaságosan haladni témakört vesszük át. Utána sorra kerül gyors ,hát szintén,semmi nem maradhat ki.

Szerda: Egyedül megyek ergózni. Ez extra nagy show lesz. Na, nem azért mintha nem tudnám mivel le mérni a dolgokat mi a feladatom,hanem össze kell raknom a dolgokat, hogy nekem jók legyenek. Valamit összeszenvedek ,mind persze utóbb kiderült nem sikerült mindent jól összeraknom a rendszert. Lényeg működött. Valamint megújult a lapát!A kötelet és annak elszakadását kiküszöbölendő került a végére egy fém furat.

tibout-maes-705932-unsplash.jpg

Nyolc perc egyenletes után három perc fokozó négyszer fél perc gyors majd 20 mp lassú bemelegítésként. Fő rész nyolcszor négy perc. A négy percek között 45 másodperces pihenővel. A négy percek úgy épültek fel ,hogy első két perc 80-%-on második 2 perc 90-%-on  pörög. Jól lefáradtam ezen százalékok meghatározásában nem vagyok még nagy mester, de majd csak idővel.

Héten elmaradt a teniszem sajnos.

Csütörtök: Újabb ergó!Éj-jó! Nyolc perc egyenletes után háromszor egy perc fokozóval kezdek. Aztán nyolc perig 40mp gyors 20 mp lassú. Utána újabb nyolc perc 30mpgyorsal és 30 mp lassúval . Végül az utolsó 8 perces etap 20mp gyors és 20 mp lassú váltakozása, amíg le nem telik a nyolc perc. Végén egy négy perc „átmosó” levezető lassú zárja a sort.

Esti úszás! Mindent átveszünk ,ahogyan kell. Főleg a lábtempókat nyúzzuk elején mellnél is gyorsnál is külön-külön. Aztán Tibor lemér 100-100m-t mennyi idő alatt csinálom meg mellből is, gyorsból is. közte persze átvezető levezetők is vannak nem egyből egymás után.100 gyorsba voltak nehezebb szakaszok de végig mentem és kontroláltam azt is,ahol kihívások voltak. Mindezt  négyes levegővétellel, vagyis arra törekedtem,ami nem olyan rossz. Mellnél, meg csak mentem, ahogy tudtam szintén 4-5. kartempóra levegőt véve csak. Időkre pontosan nem emlékszem, de azért megnyugodtam a gyors tényleg gyorsabb.

Péntek: Magányom vagy nem, de egyedül egy kondi. Csupán rúddal csinálom mellhez-húzást,fekve- nyomást  sokat gyorsan időre. Aztán tolódzkodás húzódzkodás szakasszal be is végeztem. Nem lett túl variálva részemről ismét, ez sem.

Hétvégét kivettem pihenőnek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr6114499348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása