KalózTeknős kalandok

KalózTeknős kalandok

2018.52.hét és 2019.1.hét

KalózTeknős-edzésnapló

2019. február 13. - PirateTurtle

Az év utolsó hete és valamint az új év első hetén nem volt valami megindító a menet az edzéseket illetően. Fő  koncentráció  más dolgok fontosságának a hangsúlyozásán voltak. Társas kapcsolatok ápolása és egyéb családi alkalmak megélése.

Feltöltődés volt az elsődleges és a regeneráció valamint a sok étel bevitel azért nálunk is megtörtént igaz mértékkel és törekedve jobb választásokat elérni, de csak az étkezésről lehetne egy külön teljes bejegyzést készíteni ebben a témában.

Mindezeken túl azért volt néha mozgás is csak ,hogy tudja szervezet ,hogy nem csak tespedés és here-vere és vigalom van nap hosszat. Mindegyik héten beillesztettem azért két-két tenisz alkalmat. Ezeken a hetekben mindig jó hangulatban ütöttünk egyet-egyet  a Brigatinba Ottó bával.

Sorra gyűjtöttem be az elismeréseket tőle mennyit is fejlődtem igaz azért szét lett szedve a technikám és a láb mozgásom, de mindet összevetve nagyon jó volt ismét vele is játszani, más rág nem látott ismerőssel  találkozni ,még ha csak futólag is találkozni tenisz előtt után és a többi hasonló élmények. Két nagy bejgli pusztítási akció és látogatás között.

52113234_336564103630144_1914546148241047552_n.jpg

A másik aktívkodás amit már jó régen nem csináltam az a kettlebellezés. Mivel hajnalban nagyon jó edzeni és akkor már túl is van rajta az ember-gyermeke ,persze aki kar még és meg is követeli a rendszer annak még van feladata. Én kapva kaptam az alkalmam és kihasználtam lehetőséget , hogy újra hódolhattam a golyóknak és azok megzabolázásnak.

Mindezt hajnalban totál kajakómában és nem felébredve külön élvezet. Ami jó volt és nagyon tetszett alapból és állóképességből jól bírtam a dolgokat, a mozdulatok meg jöttek vissza, de okosan nem választottam túl magam egy nagy súllyal ,hogy ott haljak meg alatta.

Mindez nagyon pozitív volt és jó tapasztalatok voltak egy-egy kereszt-edzésnek nagyon üdítően hat számomra. A dolog jól ki van találva mind úgy erővel de kíméletesen is egyszerre mozgat meg. Közben bőven elegendőnek érzékeli még az én jobban nehezebben lefáraszthatóbb testrendszerem  is ezt a mozgásformát a végére.

Erre a két hétre tervezetem még ,hogy nagyon nagyokat úszok, de mivel be volt zárva vagy nekem nem volt jó az időpontok úgy is maradt a lelkesedésem. De ez az időszak nem is igazán arról szól ,hogyan fárasztom és pörgetem magam totális maximumra.

51746131_1402669096541698_1055945893296996352_n.jpg

Inkább el mentem pár koncertre és szórakoztam . Olyan dolgok fértek bele találkozások és barátság ápolásában, amik máskor nem annyira és ez engem nagyon is feltöltött és felvértezett,  a jó beszélgetések más minőségű  életélménnyel, ami majd remélhetőleg elkísér egész évben a jókedv és az egyébként is pozitív szemléletemet  erősíti. Az év második hetétől szigorúan felvettem lantot a kenuilag  is,erről majd lesz részletesebb beszámoló úgyis.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirateturtle.blog.hu/api/trackback/id/tr6514625546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása